Tema çalışmaları çevre Bilincinin Gelişmesi Açısından Ne Gibi Sonuçlar Doğurur

soru cümlesini aşağidaki gibi kullanarak kelimeler yapin:1. neyi2. kim3. ne zaman4.nasıI​

Daftar Isi

1. soru cümlesini aşağidaki gibi kullanarak kelimeler yapin:1. neyi2. kim3. ne zaman4.nasıI​


Jawaban:

1. neyi (apa)

= neyi boku no keci? (apa tidak ada kambing?)

2. kim (siapa)

= sen kimsim? (siapa kamu?)

3. ne zaman (kapan)

= ne zaman bitiyor? (kapan itu berakhir?)

4. nasil (bagaimana)

= bu nasil olabilir? (bagaimana bisa terjadi?)

.semoga bermanfaat kakak ^^

.btw, Bahasa Turki kan ya?


2. tema syair ne apa y???


syair itu seperti orang menyayikan sebuah lagu dan dibuat menjadi cerita

3. Gawea geguritan sing tema ne guru


Guruku...

panjenengan seng mbimbing lan didik kula

tekan seng mboten ngerti dados ngerti

tekan seng ora iso dadi iso

nasehate panjenengan seng tak ilingi

matur suwun guru

panjenengan pahlawan ning uripku

aku ra bisa mbales jasane panjenengan

aku mung bisa ndunga marang gusti Allah

Maaf ya kalau salah atau gk bener

Terima kasih...


4. tulisen sesorah/pidato tema ne perpisahan​


Assalamualaikum Wr. Wb.

Dhumateng Bapak/Ibu Kepala Sekolah saha Bapak/Ibu guru ingkang kinurmatan, rencang-rencang ingkang kula tresnani.

Monggo ucap syukur dhumateng ngarsanipun Allah SWT, saenggo kita sedaya diparingi kesehatan lan saged makempal kanthi pinaringan karaharjan.

Kula, wakil saking siswa kelas (kelas kalian), ngaturaken agunging panuwun dhumateng Bapak Ibu Guru. Matur nuwun Bapak/ Ibu guru, anggenipun nggulawentah dhumateng kula sekanca, saengga saged ngrampungaken kewajiban anggen kula lan rencang-rencang ngangsu kawruh wonten sekolah niki.

Kula lan rencang-rencang namung saged memuji lan donga. Mugi-mugi amal lan kesaenan Bapak Ibu Guru pikantuk pinwales saking Gusti Allah SWT, saha tansah pinaringan kasarasan, kawilujengan lan ketentreman saengga saged nggulawentah dhateng adhik-adhik sedaya ngantos dumugi lulus kanthi biji ingkang sae-sae.

Mboten kesupen, kula lan rencang-rencang ugi nyuwun pangapunten, awit kula lan rencang-rencang asring ndamel Bapak Ibu susah lan kaciwa, awit saking atur saha solah bawa kula lan rencang-rencang ingkang mboten mranani penggalih panjenengan sedaya.

Dhumateng Bapak/Ibu Guru lan adhik-adhik sedaya, sepisan malih kula ndedonga mugi tansah pinaringan rahmat saha barokahing Allah SWT, Amin..

Cekap semanten atur kula, menawi kathah kalepatan atur, kula nyuwun pengampunten. Wassalamualaikum Wr. Wb.


5. Data: f ) f (ne) = ne tl Diketahui ne { 1,2,3) berapa Himpunan​


Jawaban:

1+1=2

kenapa karena 1+1=2

semoga bermanfaat ngab


6. Apa jawaban dari (ne+7)(ne-15)=


ne²+7ne-15ne-105
= ne²-8ne-105

###(ne+7)(ne-15)

= ne(ne - 15) + 7(ne - 15)

= ne² - 15ne + 7ne - 105

= ne² - 8ne - 105

7. Dari spektrum massa atom neon tercatat data tiga macam isotop, yaitu Ne-20, Ne-21, dan Ne-22. Kelimpahan isotop Ne-20 adalah 90,9%. Jika massa atom relatif Ne adalah 20,18. Maka kelimpahan Ne-21 dan Ne-22 berturut-turut adalah....


Jawaban:

%Ne 21 + 22 = 100 - %Ne 20

=100 - 90,9

=9,1%

Ar Ne = (% x Ne 20) + (% x Ne 21) +(% x Ne 22) /100

20,18 =(90,9 x 20) + (x x 21) + ((9,1-x) x 22)) /100

20,18=1818 +21x +200,2 - 22x

x=1818 + 200,2 -2018

x=0,2%

kelimpahan Ne 21=0,2%

kelimpahan Ne 22=8,9%


8. 1.apa isi ne paragraf 1? 2.apa isi ne paragraf 2? 3.apa isi ne paragraf 3? 4.apa tema pidato ing nduwur? 5.sapa sing sesorah manut teks ing nduwur? Tolong jawab


Jawaban:

paragrafnya mana ka?

gk bisa bantu klo gk ada

Jawaban:

paragraf nya mana kak? ini ga ada


9. Gawea Geguritan Kang Tema ne"Peringatan HUT RI ke-76"!!Gawea sing apik!!Buatlah syair tema nya HUT RI Ke 76 buatlah yang bagusTolong dibantu kakakTerima Kasih(≡^∇^≡)​


Jawaban:

GEGURITAN1

- Ku ukir Jenengmu, Pahlawan

Kaya mendhung nyulam udan

Kusulam jenengmu ing langitku

Langit sing Allah sebarken lewat kasusahanmu

Oksigen seger kamardikan

Sing mili saka sesak dodomu

Tak gawe ambekkan kaya iline kali swarga

GEGURITAN 2

- Kaya oyot sing merambat ing lemah

Ku ukir jenengmu, Pahlawan

Jero- jero

Ora kanggo tak iling

Ora kanggo hiasan kamarku

Nanging, saran gawe perjuangan kanggo aku

GEGURITAN 3

- Apa sing menehi sampeyan wani?

Apa sing ngilangi rasa wedi sampeyan?

Endi sing gemeter?

Mesthi ... mesthi… dheweke ngilang

Ing detik tresnamu kanggo Indonesia kaganggu

Ing detik kasebut ... kekuwatan sing ora katon nguatake sampeyan

Penjelasan:

CMIIW,JADIKAN JAWABANTERBAIKKALAU BENERYAA.


10. Gawe geguritan,tema ne Wit Gedang Bantu yaaa...


geguritan itu puisi kan?
                     WiT GEDHANG
wite warnane ijo
tansah gawe edi peni
iso  ngasilake gedhang
mbantu menungsa kang mbutuhake
lan sak teruse...                                              terusno dewe le....

11. Buat 1 puisi bahasa Bali dengan tema pariwisata Bali ne ngreres, minimal 3 paragraf


Jawaban:

Bali

Bali...

Pulo sane cenik...

Pulo sane akeh antuk budaya..

Pulo sane akeh antuk pariwisata...

Budaya Baline sampun kaloktah ring mancanegara

Igel-igelan miwah gamelan soroh budaya Bali

Pendet, Kecak miwah Baris..

Soroh igel-igelan Bali

Cerik kelih gede tua malajain igel-igelan Baline

Pariwisata ring Bali becik...

Pariwisata alam miwah bangunan

Gunung, Danu, Pasisi wenten ring Bali

Gunung Batur, Danu Batur, lan Pasisi Kuta..

Soroh tongos wisata ring Bali

Baline sugih..

Sugih budaya lan pariwisata

Krama Baline patut ngelestariang budaya Baline


12. Dari spectrum massa atom neon tercatat data tiga macam isotop, yaotu Ne-20, Ne-21, Ne-22. Kelimpahan isotop Ne-20 adalah 90,9%. Jika massa atom relatif Ne adalah 20,18 , tentukan kelimpahan Ne-21 dan Ne-22.


#Stoikiometri
#Kelimpahan isotop
#X semester 2

%Ne 21 + 22 = 100 - %Ne 20
= 100 - 90,9
= 9,1 %

Ar Ne = (% x Ne 20) + (% x Ne 21) +(% x Ne 22) / 100

20,18 = (90,9 x 20) + (x x 21) + ( (9,1-x) x 22)) / 100
2018 = 1818 + 21x + 200,2 - 22x
x = 1818 + 200,2 - 2018
x = 0,2 %

kelimpahan Ne 21 = 0,2%
kelimpahan Ne 22 = 8,9 %


@kimiaischemistry

13. Sumerep boso ngoko ne?Semahidup boso ngoko ne? Kesah boso ngoko ne? Nyare boso ngoko ne? Griya boso ngoko ne? Sanjang boso ngoko ne? Ngasta boso ngoko ne? Dipunkengken boso ngoko ne? Cepeng boso ngoko neTOLONG BANTUAN NYA YA KAK... ​


Jawaban:

ngasta = moco

Penjelasan:

saya cuman tau itu


14. Ne idushchie stavki kuvyrkom ne derzhatsia vpered ne ukradennoi, vsled za etim alfa vazhno ne vyigryvaet.


Penjelasan:

nndjbauVua absksisanvsb jdjribrueveud usbaylajz whsvysussvuwjxbxidndjdidksy kanjabsis jsbususjsiskfs jixjslshbakajxkzjw sbdubdoo


15. Apa bedanya mata ne sama ja ne?


Kata また ね (mata ne) dan じゃあ ね (jaa ne) tidak terlalu memiliki perbedaan, perbedaan hanya terletak di cara penulisan dan pengucapannya.

Pembahasan

Mata ne「また ね」

Untuk artinya yaitu sampai jumpa lagi,atau sampai ketemu lagi.Merupakan bentuk salam yang digunakan saat perpisahan atau berakhirnya percakapan/pertemuan (salam penutup). Situasi yang cocok untuk mengatakan また ね (mata ne) adalah pada saat kondisi informal atau akrab.

Jaa ne「じゃね」

Artinya dalam bahasa Indonesia berarti dadah/bye-bye,dan sampai jumpa.Untuk situasi penggunaan kata ini juga sama seperti また ね (mata ne), kedua kata tersebut umum diucapkan dalam kondisi informal atau akrab.

Kata じゃあ ね (jaa ne) juga bisa diucapkan hanya dengan mengucapkan じゃあ (jaa) saja, artinya pun tetap sama, namun penggunaan kata じゃあ (jaa) tingkat keakrabannya kurang daripada じゃあ ね (jaa ne).

---------

Jika ingin mengucapkan salam penutup seperti 'sampai jumpa' dalam bahasa Jepang bisa menggunakan kedua kata diatas, terserah mau itu menggunakan kata また ね (mata ne) ataupun じゃあ ね (jaa ne).

Berikut ungkapan-ungkapan salam penutup/perpisahan dalam bahasa Jepangdiantaranya adalah :

さようなら (sayounara) : selamat tinggal (digunakan dalam perpisahan yang lama, bentuk formal).バイバイ (bai bai) : bye-bye (informal/akrab).また明日・また あした (mata ashlta) : sampai jumpa besok.それ では (sore dewa) : permisi/sampai jumpa (terkesan formal).

Masih banyak lagi ....

___________________

Pelajari Lebih Lanjut

Materi mengenai aisatsu :

https://brainly.co.id/tugas/46788149https://brainly.co.id/tugas/45476869https://brainly.co.id/tugas/20020560https://brainly.co.id/tugas/45613145

Detail Jawaban

Mapel : Bahasa Jepang

Kelas : 10 SMA

Bab : 7 - Aisatsu

Kode : 10.15.7


16. dari spectrum massa atom neon tercatat data tiga macam isotop,yaitu Ne-20,Ne-21 dan Ne-22. Kelimpahan isotop Ne-20 adalah 90,9%.Jika massa atom relative Ne adalah 20,18, tentukan kelimpahan Ne-21 dan Ne-22


#Stoikiometri
#Kelimpahan isotop
#X semester 2

%Ne 21 + 22 = 100 - %Ne 20
= 100 - 90,9
= 9,1 %

Ar Ne = (% x Ne 20) + (% x Ne 21) +(% x Ne 22) / 100

20,18 = (90,9 x 20) + (x x 21) + ( (9,1-x) x 22)) / 100
2018 = 1818 + 21x + 200,2 - 22x
x = 1818 + 200,2 - 2018
x = 0,2 %

kelimpahan Ne 21 = 0,2%
kelimpahan Ne 22 = 8,9 %


@kimiaischemistry

17. Gawea geguritan jawa tema ne tentang guru (3 Bait 4 baris)


“GURUKU”

Guruku
panjenengan seng mbimbing lan didik kula
tekan seng mboten ngerti dados ngeri
tekan seng ora iso dadi iso
nasehate panjenengan seng tak ilingi

matur suwun guru
panjenengan pahlawan ning uripku
aku ra bisa mbales jasane panjenengan
aku mung bisa ndunga marang gusti allah


18. Ngawe tembang pangkur tema ne bakso


Jawaban:Bakso

Penjelasan:cari sendiri di google


19. Arti dari lagi Gomen ne Gomen ne!​


Jawaban:

Arti :

ごめんんごごごんんね

Maafkan aku maafkan aku

Balasan:

申し訳ありません

Mōshiwakearimasen

Penjelasan:

Semoga membantu


20. dari spectrum massa atom neon tercatat data tiga macam isotop, yaitu Ne-20, Ne-21, dan Ne-22. kelimpahan isotop Ne-20 adalah 90.9% jika massa atom relatif Ne adalah 20.18 tentukam kelimpahan Ne-21 dan Ne-22


#Stoikiometri
#Kelimpahan isotop
#X semester 2

%Ne 21 + 22 = 100 - %Ne 20
= 100 - 90,9
= 9,1 %

Ar Ne = (% x Ne 20) + (% x Ne 21) +(% x Ne 22) / 100

20,18 = (90,9 x 20) + (x x 21) + ( (9,1-x) x 22)) / 100
2018 = 1818 + 21x + 200,2 - 22x
x = 1818 + 200,2 - 2018
x = 0,2 %

kelimpahan Ne 21 = 0,2%
kelimpahan Ne 22 = 8,9 %


@kimiaischemistry

Video Terkait Topik Diatas